Testery cockpitu - naše hlavní náplň
Testery cocpitu musí být od začátku navrženy nejen na požadovanou dobu produkce modelu, ale musí také počítat s úpravami v rámci modelových péčí - faceliftové úpravy - ať změny konektorů jednotek, vnitřního zapojení nebo diagnostického připojení a komunikačních protokolů. Z toho vyplývá potřeba univerzálnosti vnitřní části rozvaděče, aby se v případě větších změn, například konektovacích jednotek, co nejméně zasahovalo do rozvaděče jako takového.
Další výraznou změnou, která nastala, je produkce 2 až 3 modelů současně v jedné lince. K tomu přibyde vždy ještě další nový model, takže tester v době náběhu nového a výběhu starého modelu zvládá 4 modely.
Realizace takového zařízení zároveň předpokládá udržovat toto zařízení a aktualizovat při faceliftových změnách až do konce produkce daného modelu.
Testery cockpitů pracují na konci výrobní linky v režimu JIT (Just In Time). Čas elektrického testu je pod 55 sec.
Podle čísla vozu a databáze dílů v cockpitu je sestavena testovací sekvence daného modelu, do které jsou zařazeny jak testy společné pro všechny cockpity, tak testy specifické pro konkrétní cockpit.
Komunikační testy jsou prováděny pomocí PC a diagnostického převodníku pro CAN a LIN sběrnici, hardwarové testy jsou realizovány v řídícím systému Allen-Bradley na požadavek z PC.
Příklady obrazovek testerů cocpitů:
Manuální výběr testovaného modelu
Níže uvedené obrazovky umožňují pomocí myši vybrat model, nastavit jeho výbavu a zařadit testy i bez JIT dat.
Při náběhu nové generace vozu jsou v testeru implementovány až 4 modely.
Konfigurace testů je výsledkem kombinace elektrodílů v rozpadu kokpitu.
Kontakt
Polepy 72, 280 02 Kolín
ID datové schránky: re3haqg
DUNS: 496744864
Spisová značka C 346360
vedená u Městského soudu v Praze